Reklaami avaldamise hinnakiri ja tingimused
Reklaami hinnakiri
Reklaami suurus | Mõõt mm | Hind (euro), käibemaks sisaldub hinnas |
---|---|---|
1/1 (terve lehekülg) | 290x386 | 880 |
2/3 | 290x284 | 660 |
1/2 | 290x192 | 440 |
1/3 | 290x142 | 330 |
1/4 | 192x94 või 143x192 | 220 |
1/5 | 143x144 | 190 |
1/6 | 192x94 või 94x140 | 140 |
1/8 | 143x94 või 94x140 | 90 |
1/12 | 94x94 | 60 |
1/16 | 45x144 või 143x46 | 45 |
1/24 | 94x46 või 45x94 | 30 |
1/48 | 45x46 | 15 |
- Reakuulutus, kaastundeavaldus, leinateade, õnnitlus: kuni 30 tähemärki 1 euro, iga järgnev 30 tähemärki 1 euro.
Soodustused:
- Füüsilistele isikutele, kelle elukoht rahvastiku registri andmetel on Alutaguse vallas ning juriidilistele isikutele, kelle asukoha aadress äriregistri järgi on Alutaguse vallas, kehtib soodustus 50%;
- Tasuta saavad kuulutusi ja reklaame avaldada:
- Alutaguse valla ametiasutused ja hallatavad asutused;
- valla osalusega ettevõtted;
- Alutaguse vallas toimuva kultuuriürituse korraldajad;
- juriidiline isik, kes reaalselt tegutseb Alutaguse valla territooriumil, töökuulutuste reklaamimiseks.
- Alutaguse Vallavalitsusel on õigus keelduda avalike huvidega vastuolus oleva ja ebasündsa reklaami avaldamisest.
- Kuulutuste ja reklaami eest tasutakse arve alusel ülekandega Alutaguse Vallavalitsuse arvelduskontole või sularahas Alutaguse Vallavalitsuse raamatupidamisele.
- Kuulutus või reklaam avaldatakse siis, kui avaldamise eest on eelnevalt tasutud.
Reklaami tehnilised tingimused:
Reklaam tuleb toimetajale esitada valmisreklaamina järgmiste tehniliste nõuete kohaselt:
1. Valmisreklaam on komposiit PDF-failil, mis ühildub ja vastab PDF/X:1-a (2001) standardile katmata paberi (Euroscale Uncoated) CMYK värviprofiiliga 1:1 mõõdus vastavuses tellitud reklaampinna suurusega;
2. Kujundatud reklaam 1:1 mõõdus võetakse vastu ka vektorgraafika (.eps, .ai, .cdr) ja rastergraafika (.jpg, .tif, .psd) kujul;
3. Valmisreklaam ei tohi sisaldada RGB ja spot-värve ega trükitehnilist markeeringut – lõike-, kokkutrüki-, värviskaala jms märke;
4. Protsessvärvide (CMYK) protsentuaalne summa värvilistes objektides ja tekstides ei tohi ületada 240%;
5. Ajalehe reklaami kujunduses tuleb vältida 4-värvi musta (rich black) kasutamist;
6. Ületrükk (overprint) võib olla kasutatud ainult musta värvi (100% must) objektidel;
7. Rastergraafika (piltide) optimaalne suurus valmisreklaamis on 180 dpi-d;
8. Kujunduses kasutatud kirjatüübid (fondid) peavad olema PDF-failis lisatud (embbeded) teises faili-formaatides eelnevalt kurvitud;
9. Valmisreklaami faili nimi peab sisaldama tellija nime ja reklaampinna suurust (laius x kõrgus).